Rád bych třeba i jezdil, ale časové intervaly(možná by to chtělo se zamyslet, že většina akcí začíná v celou hodinu, někdy v půl a tedy to, že autobus přijede do centra za 5 minut celá nebo po ní, nebo přesně v půl, je k ničemu
) a naprostá mizérie o víkendu, mi to neumožní.
Dále pokud člověk trochu přidá do kroku, je ve velké většině případů v cíli ve stejnou dobu jako by jel autobusem. Ta ukrutná pomalost naší MHD to všechno zabíjí. Opravdu nechápu proč autobusy musí jezdit kolem 20-30kmh. Nejen to prodlužuje zbytečně dobu jízdy (která je už tak obrovská díky objíždění města), ale když vidím ty kolony v dopravních špičkách, jak se auta táhnou za busem co jede kolem 20-30 za hodinu, není mi do smíchu. Může mi někdo vysvětlit, jestli se jezdí nějaká ekorallye, kde záleží na spotřebě nebo něco podobně eko ? Nepřijde mi normální, aby autobus na rovné silnici jel kolem 25 kmh a dále nezrychloval. To plynulosti provozu i dojezdové době nepřispívá.
Zkusil bych udělat trochu inteligentněji jízdní řády a zrychlit cestování. Nevím jestli 4,15 mil. kč/rok (cca 1% z ročního rozpočtu) je za tuhle srandu moc nebo málo(řekl bych že moc na tu funkčnost co to má, ale málo pokud bych chtěl MHD mít jako dotovanou službu lidem co by měla za něco stát, když už jsme se rohodli pro dotaci). Celkem by mě zajímalo jak to vychází nákladově na 1 převezeného cestujícího.