Petr Panaš píše:Těm co silně kritizují - vzpomeňte, jak se chodilo do jídelny kdysi na papírové lístečky, které se kupovali a když ho někdo ztratil, byl problém. Na výběr z jednoho jídla, polévku si naléval každý sám. Saláty, tvarohy atd. to neexistovalo.
No, dneska když dítě nemá kartu - tak je bez oběda. Což já považuju za problém a nechápu, proč to nejde vyřešit. Praxe bývala taková, že dítě, které si zapomnělo kartu, šlo k paní hospodářce, ta zkontrolovala má-li zaplaceno a pokud ano, mohlo jít na oběd na lísteček. Aktuálně nelze, dítě, které zapomnělo kartu je bez oběda. Nemluvím teď o denodenním zapomínání čipu, ale myslím, že ojediněle by to vyřešit šlo. Moje děti do LTM dojíždějí a odpoledne mají kroužky, takže v případě, že kartu zapomenou, jsou bez oběda až do večera. Navíc se ten oběd neodebere, takže se ani neplatí, tudíž nechápu filosofii jídelny.
Stejně tak vnímám jako krok zpět situaci, kdy součástí hlavního jídla je polévka a tato nemůže být nahrazena jiným doplňkem. Mám v CŠJ tři děti, které tedy povinně odebírají polévku, kterou z 90% nejedí, nicméně ji platit musím. Samozřejmě chci, aby děti dál konzumovaly i salát nebo jiný doplněk, na který jsou zvyklé - takže měsíčně jsem + 500 Kč. Dobrý businees, prý doporučila ČŠI.