od Vladislav Liška » 14 pro 2015 20:59
Pan stavbyvedoucí tvrdí, že izolaci mohou pokládat jen do určité procentuální vlhkosti, a ta že byla mnohonásobně překročena. Nevím jakou vlhkost má na mysli, ale pokud vzduchu, tak se pořád pohybuje v intencích dlouholetých průměrů, stačí se podívat do historie dat hydrometeorologickeho ústavu a ani dvounásobně ji překročit nelze, byli bychom nad 100%. Takže pokud s tím někdo nepočítal a diví se současnému počasí, tak je asi trošku vůl. Dále tvrdí, že zpoždění stavby je 10-12 dní. Před zhruba touto dobou jiný stavbyvedoucí naopak tvrdil, že vše je v pořádku a termín je ok a skluz není. Dokonce tuším i radnice vydala uklidňující článek, jako už vícekrát. Možná kdyby někdo místo uklidňujících článků zvedl zadek a zašel se na místo podívat, tak by zjistil, že problémem nebude ani tak nepoložená izolace, ale tak nějak úplně chybějící vozovka a ohromná nezasypaná díra hloubky celého mostu na želetické straně. Přičemž díra se celkem těžko zasype, když se k ní není zatím jak dostat. Pokud vezmu, že izolace a povrchy na hlavní mostovce už se dělají asi 2 měsíce a stále nejsou hotové a budu předpokládat, že stejně dlouhou dobou se bude dělat i to želetické předmostí, tak i kdyby tam už vozovka i závěry atd. byly, tak dokončení vychází někde kolem prvního jarního dne.
Bavil jsem se na mostě s nějakým stavařem v důchodu, který diskutoval s několika dělníky, shodovali se na termínu dokončení celého díla na prvního máje, což mi přišlo poněkud přitažené za vlasy, ale skoro to vypadá, že se i trefí.
Osobně mi zpoždení nebo delší trvání stavby nevadí, chápu že to není jako stavět kozí chlívek, navíc tam skoro každý den rád bez dopravy chodím. Vadí mi ale ten šlendrián s informováním a mazání medu kolem huby místo rovného a férového přístupu - dělat z lidí voly je asi zbytečné.
Vladislav Liška