laik píše:Prosím o zamyšlení .
1. Je nově zbudovaný kruhový objezd posunem - jednoznačně ano
2. Umožňuje stávající dispoziční řešení variantní formu kruhového objezdu bez demolice objektů - jsem toho názoru , že ne při zachování všech příjezdů a odjezdů /
3. Bylo možné řešit křižovatku jinak - dle mého názoru ano - zaslepit ulici ČSA, obrátit jednosměrnou ulici Stránského ve směru od ulice ČSA a tím v inkriminovaném místě vybudovat klasickou křižovatku tvaru T s tím , že ulice Mrázova by se stala závodní dráhou pro kamiony a osobní auta, což kruhový objezd eliminuje/zpomaluje dopravu /. Objevil by se nový problém výjezdu z Liškovy ulice na kapacitně zcela vytíženou ulici Mrázovu.
4. Jsem názoru, že při zvýšené opatrnosti, ohleduplnosti a řidičských schopnostech je kruhový objezd průjezdný i pro velké soupravy / ne nadměrné/.Je potřeba vnímat, že se nejedná o kruhový objezd dálničních parametrů, že reflektuje dopravní poměry uvnitř obce a je postaven na silnici určité třídy.
Respektujme dočasnost zatížení, možnosti a způsoby řešení . Akceptujme, že ne všechno je ideální, že jsou určité podmínky a omezení. Přes uvedené hodnotím zbudovaný kruhák jako kvalitně odvedenou práci při dobré organizaci práce za ztížených pracovních podmínek /prakticky trvale dopravně prostupný/
ronyk píše:Kdyby tam místo obrubníku byly traverza, tak jí netrefí nikdo, ale bohužel není, respektivně nesmí být.
litomericka_surikata píše:Kruhový objezd je v provozu týden. Co teprve za rok? Bude se dělat zase komplet nový? Kdo to bude platit?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků