Musím dát za pravdu Milanovi, dělal jsem 6 let v Chemapolu. Idea, že někdo křtí benzín nebo naftu je značně iluzorní. Je s tím větší pakárna než si dovedete představit. Podvádět s PHM se dá mnohem lépe při čarování s daní a nebo s hustotou, protože velkoobchod neprobíhá na litry, ale na kila neb s teplotou se objem značně mění. Tehdy, ale věřím tomu, že to tak je i teď bylo 98% PHM z jedné rafinérky. Občas OMV dovezlo něco z Rakouska, když to zrovna vyšlo levněji. Občas někdo něco ze Slovenska. Shell vozil z Německa tu stovku. To, že kontroly nahlásí závady na některých pumpách neznamená že pančujou, ale že jsou většinou prasata, oni nebo řidič co zavážel. Je to vidět i z popisů chyb, většinou to je bordel navíc, který vzniká špatným čištěním, nebo mícháním produktů. Historky o rozbitých autech a nekvalitním palivu na levných čerpačkách pouštějí do oběhu konkurenti. Statisticky vycházely poruchy na motorech všude stejně a co pamatuju tak vždy to bylo chybou auta/majitele. Nízké ceny mají malé benzínky z toho důvodu, že většinou nesplácejí úvěry, neživí velký aparát, neplatí franšízu a nákupy často sdružují.
Tankuju taky tam kde mi dojde palivo, s tím, že se snažím, aby mi došlo v blízkosti levnější pumpy a nebo tam kde maji nejhezčí obsluhu a něco dobrýho na zub. Nicméně na druhou stranu než se honit za nízkou cenou, tak si radši nějakou cestu odepřu a vyřídím to pěšky nebo po telefonu, ušetřím víc